Senin, 23 November 2015

Empat Candida Best Pemulihan semula jadi untuk menghilangkan Jangkitan Yis

Empat Candida Best Pemulihan semula jadi untuk menghilangkan Jangkitan Yis

Candida jangkitan, juga dikenali sebagai jangkitan yis, adalah hasil daripada pembesaran sejenis kulat yis seperti. Sedikit jumlah yis hadir dalam banyak bahagian badan kita, terutama pada kulit, dalam faraj dan di tekak dan mulut.

Ia adalah apabila terdapat ketidakseimbangan dalam sistem pertahanan badan yang membolehkan candida untuk tumbuh terlalu cepat, menyebabkan ketidakselesaan, kesakitan dan keletihan umum dan menurunkan kesihatan secara keseluruhan. Ini boleh berlaku, contohnya, apabila mengambil ubat-ubatan antibiotik preskripsi.

Adalah lebih baik untuk menggunakan ubat semula jadi pertama untuk membantu anda menghilangkan jangkitan candida kerana kebanyakan mereka tidak begitu serius. Jika dirawat cukup awal, anda boleh menghilangkan penumbuhan yg terlalu cepat dan mengembalikan keseimbangan biasa candida.

Senarai di bawah adalah empat ubat semula jadi yang digunakan untuk merawat candida albicans (yis) jangkitan.

1. Lactobacillus - Ini adalah satu bakteria penting yang wujud dalam badan dan sistem penghadaman. Mempunyai lactobacillus bermakna candida penumbuhan yg terlalu cepat dihalang. Sumber paling mudah lactobacillus adalah dari yogurt. Pilihan lain adalah untuk mengambil kapsul lactobacillus.

2. Bawang putih - Herba dan rempah telah digunakan beribu-ribu tahun dalam banyak kebudayaan. Ia dikenali untuk membunuh bakteria dan jangkitan yis. Ia boleh diambil secara lisan atau dimasukkan dalam ke faraj untuk membantu menyembuhkan jangkitan candida.

3. Minyak Tea Tree - Minyak ini merupakan antiseptik yang kuat dan merupakan tambahan biasa untuk perubatan dan kabinet pertolongan cemas. Dicairkan dengan betul, ia boleh digunakan sebagai pencuci mulut untuk membantu mengubati seriawan dan sebagai douche faraj.

4. Oregano - Minyak oregano boleh membunuh parasit dalam usus dan akan melakukan perkara yang sama untuk jangkitan candida.

Apakah garis bawah? Gunakan Ubat semula jadi untuk merawat dan menyembuhkan jangkitan candida. Hanya menganggap penyelesaian preskripsi sebagai pilihan terakhir.

Untuk panduan yang sangat baik untuk mengubati jangkitan candida melawat Jangkitan Cure Yeast.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar